Ota yhteyttä
FI EN 中文

Korkeat arvosanat kertovat onnistumisista – kampuksen asiakaskyselyn positiiviset tulokset ilahduttavat

19.6.2023

Salo IoT Campuksella mitataan asiakastyytyväisyyttä muun muassa kaksi kertaa vuodessa toteutettavalla asiakastyytyväisyyskyselyllä. Kyselyn osa-alueita ovat kampustiimin toiminta, kampuksen palvelut ja tilat sekä kehityskohteet kampuksen toiminnassa.  

Kampuksella toimivien yritysten yhteyshenkilöiden NPS (Net promoter score) oli viime mittausjaksolla 66 ja suosittelijoiden osuus jopa 70 %. Kyselyn korkeimman arvosanan sai jälleen kampuksen henkilökunnan ystävällisyys ja palveluasenne arvosanalla 9,1. Myös aulapalvelu ylsi totutusti erinomaisiin arvosanoihin. Kaikkien kyselyn osa-alueiden trendi oli viime vuoteen verrattuna positiivinen. "Tulokset ovat kiinteistöalalle korkeita vaikka aina löytyy myös parannettavaa. Tuloksien perusteella on havaittavissa, että meitä arvostetaan luotettavana toimijana, joka aidosti välittää asiakkaistaan", summaa toimitusjohtaja Atte Köykkä.  

Kuluvana vuonna kampuksella on panostettu erityisesti tapahtumiin ja yhteisöllisyyden vahvistamiseen koronavuosien jälkeen, ja tämä näkyi myös asiakaskyselyn tuloksissa. Yhteisöllisyyden arvosana nousi 0,7 yksikköä ylittäen ensimmäistä kertaa kahdeksikon rajan. Myös kampuksen järjestämien tapahtumien arvosana nousi edellisistä vuosista huomattavasti ja tällä kertaa tapahtumat saivat koko kyselyn kolmanneksi parhaan arvosanan.   

 

Kampus koetaan viihtyisänä ja toimivana työympäristönä  

Avoimissa kommenteissa kiitosta saivat etenkin viihtyisät tilat, monipuoliset palvelut, kampuksen henkilökunnan palveluasenne, kampuksen tapahtumat sekä yhteisöllisyys. "Meidän suurin vahvuutemme on ehdottomasti erinomaiset palveluntarjoajamme, jotka ovat sitoutuneet huolehtimaan asiakkaidemme viihtyvyydestä. Henkilökunta ravintolasta kiinteistöhuoltoon saa poikkeuksetta kiitosta asiakkailtamme. Sen pohjalle on hyvä lähteä rakentamaan yhteisöä, kun asiakkaillamme on alusta asti tervetullut olo kampuksella", Atte iloitsee.    

Kyselyn tulosten perusteella on tunnistettavissa myös kehityskohteita, joista tällä kertaa nousi suurimmin esille pysäköintipalvelut. "Viime vuoden loppupuolella toteutettu pysäköintiuudistus puhuttaa edelleen. Jatkamme pysäköintipalveluiden kehittämistä kokemusten ja palautteiden pohjalta - tällä hetkellä esimerkiksi pysäköintihallin 3. kerrokseen rakennetaan lisää sähköautojen latauspisteitä. Myös pysäköinnin opastusta tullaan parantamaan lähiaikoina palautteiden pohjalta", Atte vinkkaa.  

 

Kaikki uutiset