Ota yhteyttä
FI EN 中文

Modernin markkinoinnin ABC: miten markkinoin yritystäni

-

Salon Nuorkauppakamari järjestää markkinointiaiheisen Business Club-tapahtuman yhteistyössä Salo IoT Campuksen kanssa keskiviikkona 13.10. Ohjelmassa on kahden alan asiantuntijan puheenvuorot, ja aiheina muun muassa onnistuneen yritys- ja työnantajabrändin rakentaminen.

Tapahtuma järjestetään kampuksen auditoriossa ja se on avoin kaikille kampuksen yrityksille, tervetuloa mukaan!

Puhujat:
Pauliina Uuttu, Marketing Lead, Qalmari
Qalmarin brändin rakentaminen ilman puuhastelua ja pöhinää.
Miten it-yrityksessä rakennetaan yritys- ja työnantajabrändiä dataohjatusti siten, että se näkyy positiivisena tuloksena myynnissä ja rekrytoinnissa - sekä onnellisina qalmareina.  [????] [????]  Huipputason teknologiaosaamista matalan tason huumorilla. No bullshit.

Jenni Ojanen, Marketing Lead, Timma
Olen intohimoisesti markkinointiin suhtautuva oululaislähtöinen tyyppi. Uran varrelle mahtuu työskentelyä tuttujen brändien parissa, kuten Onnibus, Volvo ja nyt viimeisimpänä Timma. Tällä hetkellä innostun markkinoinnissa eniten mitattavuudesta, mielikuvien luonnista, sisältömarkkinoinnista sekä hakukoneoptimoinnista. Vapaa-ajalla ratkon ristikoita liukuhihnalla, pelaan lauta- ja videopelejä sekä satunnaisesti ideoin ja toteutan kampanjoita esimerkiksi lähipitserialle.

Tervetuloa!

 

Tapahtumaan ilmoittautuminen.

Kaikki tapahtumat