SALO IOT CAMPUKSEN VARAUTUMINEN KORONAVIRUSEPIDEMIAN AIKANA. Lue lisää tästä.
Ota yhteyttä
FI EN 中文

Maailmanluokan asiakaspalvelua Salo IoT Campuksella – asiakastyytyväisyyden jatkuva seuranta kehittää palveluiden tasoa entisestään

13.8.2019

Salo IoT Campuksella yhteisön jäsenten mielipiteet ja kehitysideat ovat tärkeitä ja asiakastyytyväisyyttä mitataan jatkuvasti. Tuloksia käydään läpi säännöllisesti ja havaittuihin kehityskohteisiin pyritään puuttumaan nopeasti.

”Kampuksella toimivien yritysten päättäjien antama NPS-arvosana oli viime mittausjaksolla yli 50. Tulosta voidaan pitää jo varsin korkeana, toki aina löytyy myös parannettavaa”, toteaa Salo IoT Campuksen toimitusjohtaja Jukka Vakula.

”Kampuksen menestymisen kannalta huippuluokan tilat, palvelut ja asiakaspalvelu ovat elinehto”, toimitusjohtaja korostaa. ”Sen lisäksi, että teemme aktiivista uusasiakashankintaa, tärkeää on huolehtia myös olemassa olevista asiakkaista.”

Kampuksella mitataan asiakastyytyväisyyttä kaiken aikaa. Mittausaiheita ovat mm. kampustiimin toiminta, kampuksen palvelut ja tilat sekä kehityskohteet kampuksen toiminnassa. Myös kampuksella järjestettävien tapahtumien onnistumista mitataan. Ravintolassa asiakastyytyväisyyttä kartoitetaan Happy or Not -mittauksella. Jatkuvaa asiakaspalautetta kerätään lisäksi kampuksen yhteiseen vastaanottoon.

”Vastaanottoaula onkin kampuksen asiakaspalvelun ilmentymä, Campus Host Riina Lahtinen toteaa ja kertoo vastaanoton palveluiden saavan asiakasmittauksissa jo nyt huippuarvosanoja.

Vastausten säännöllinen analysointi on kuitenkin tärkeää, jotta asiakaspalvelua voidaan kehittää entisestään. ”Meillä on rima vieläkin korkeammalla. Vastaanotto on kampuksen kasvot kaikille meidän asiakkaillemme ja vieraille, ja pyrimme aina ylittämään asiakkaan odotukset”, Lahtinen täsmentää.

Kampuksen kaikki huoltopyynnöt rekisteröidään ja niiden toteutusaikaa seurataan. Poikkeamat käydään aina palveluntuottajien kanssa läpi ja toimintaa kehitetään entistä tehokkaammaksi yhdessä koko kampustiimin kanssa.

”Kampustiimin lisäksi kaikki yhteistyökumppanimme sitoutuvat hyvään asiakaspalveluun ja huolehtivat joka päivä kampuslaisten hyvinvoinnista”, kertoo toimitusjohtaja Vakula. ”Tärkeää on huomioida niin yritysten kuin työntekijöidenkin tarpeet ja tuottaa asiakaspalvelua maailmanluokan tasolla.”

 

Kaikki uutiset